s

onsdag 24 mars 2010

Метроноос ”Hej, banken – hör du vem det är?”

”Hej, banken – hör du vem det är?” За тэгэхээр нэг ийм нийтлэл метрон дээр өнөөдөр гарсан байна. Одоогын байдлаар миний мэдэхээр Swed болон бусад банкнууд интернэт болон утсаар өөрсдийн салбарууд дээр хийж болох бараг ихэнх зүйлсийг л хийж болдог болсон цаг үе. Хүн болгон л ажиллаа хөнгөвчлөхийн тулд интернет болон утсан үйлчилгээний эрх нээлгэх нь хэвийн л үзэгдэл болсон байх.
 Одоогийн байдлаар миний ашигладаг телефон банк нь утсаар төлбөр тооцоогоо хийх өөрийн данснаас мөнгөн гуйвуулга Швед дотроо хийх мөн мөнгөн дүндээ хяналт тавих сүүлийн тайлан үлдэгдэл сонсох гэх мэтээр ашиглагдаж байгаа ингэхийн тулд нэвтрэх код энэ тэр хэрэгтэй яахав нээх сүртэй мартаж байриад байдаггүй л дээ. Гэхдээ энэ үйлчилгээнд нэвтрэхийн тулд код хийх шаардлагагүй өөрийн хоолойгоор баталгажуулаад (өөрийн нууц асуултанд хариулаад) орж болдог болох гэж байгаан байна. Энэ нэг ёсондоо тэр 5 оронтой кодыг мартаж санаад байдаг хүмүүст зориулагдаж байгаам шиг байна гэхдээ ийм болчуул 1 бодлын дажгүй ч юм шиг товчлуур дараад байх шаардлагагүй. Энэ үйлчилгээг  одоогийн байдлаар Swed банк туршиж байгаан байна үүний өртөг нь 700 000кр гэнэ шүү.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar